holla..!!
haihh..benonya ada keje nak buat..
lom masak lagi nih..hubby nak balik lunch nnt..
erk!!kantoi..!!
syg!!..ai xngadap pc sokmo ye..!!ni pun jap je..
xlama mana pun..aicehh..mcm le laki aku tu kejam yek!
fyi,hubby ai very the tak kisah taw..huhu..;p
pendek kata,kalo aku hidang mkn nnt,
telo mata kerbau pun dia ngap je..
xde komen apa2 dah..
senangnya nak layan awk sayang...:)
untung saye taw dpt awk..hehe..
okela..
semalam aku p tgk rumah kat area sini..
ekceli,bulan 7 ni aku harus pindah..erk!!mmg kena pindah pun..
landlord nak jual rumah ni daa..
kalo dok menyewa ni,meme gini la dop..
ada dua rumah je pun yg kosong dekat2 nih..
aku ngan hubby sengaja xnak p jauh2 pindah..
ni pun kalo jadi,pindah block sebelah je..
ikutkan byk lagi boleh tgk..kat luar2 sana nun..
tapi malehla..sbbnya kami dh biasa ngan keadaan kat sini..
hubby p keje pun senang..
hospital pun dekat kalo aku nak deliver nanti..
hurmm..bila mengenangkan ye dok..
bulan 7 tu aku dh sangat sarat bawak perut ni ha..
ye la..due dah le bulan 8..
riso lak aku.. mana tau kot2 terberanak lak masa sibuk2 pindah tu..
adeila,mintak2 le tak..
harap2 semuanya baik2 je..
Amin..
semalam aku snap sikit pics dlm rumah tu..
kecik jah rumahnya compare ngan rumah yg aku duduk skang..
tp xkisah la..asal selesa je..ok dah kat aku..
tapi tecik2 pun sewa 40k hk dolar okay..
nasib bukan kuar duit sendiri..
kalo x,tak cukup makan le aku...huhu..
ni m/bedroom..buleh tahan luas gak la..
penting luas2 ni!!senang aku main kejo2 ngan hubby..hikss..;p
ni ruang tamu..sedang elok je la kan..
ni dapur..dapur adalah sangat kecik..tp dok tempat org ni okela..sape je nak dtg ye dak..