12 May 2009

Sunny..

semalam main2 msg ngan membe kat msia..
ye lah..itu aktiviti aku kalo xde keje..
sampai kredit pun habeh le..
dia dok citer kat M'sia skang panas..

woo..sini pun dah panas lah beb..
lagi pulak kat sini..xde shade..
paling2 kalo nak rasa selesa..nak rasa sejuk kalo kuar tu..
harus masuk mall ke..masuk pacific coffee ke..
dah le xde pokok2 besar boleh berteduh..
kalo ikut ramalan cuaca,temperature range kat sini 30-32 degree..
tu pun rasa sangat panas woo..
lain sgt banding ngan Msia..
kat tempat kita ada la jugak angin sepoi2 bahse kan..
panasnya kat sini punya la berbahang..tak de lansung angin..
kiri,kanan,depan belakang bangunan..
mana la tak panas berkuwapnya..
nak kuar pun rasa malas je..xselesa lansung kalo kuar pun..

cuaca panas ni dah mula sejak bln lepas..
dan akan berterusan sampei le ke bln 10/11 nnt..
so,aku ada 5/6 bulan lagi nak tempuh musim panas ni..
aduii...dah le tgh memboyot bawak perut..
nak kuar lagi pulak la kan..
rasa nak cepat2 je bersalin...huhu..

6 comments:

Ena said...

dik..jaga diri dan kandungan elok2 tau... jgn rajin ngat kluar, tak elok utk kesihatan ihikss

ct rahani said...

klu panas mmg malas nk kuar nurul.. duk umah lg besh.. hehehe..

atty's said...

kat malaysia mmg tgh panas sgt nurulz..

lie_nurulz said...

kak ena ~ heee..thanks kak..

kak ct ~ betul tu kak ct,dok perap kat umah lg besh..

kak atty ~ panas kat msia,leh gak benti2 tepi jalan minum cendol ke..es kacang ke kan..uish..bestnya

Yan said...

jg diri baik2 nurul..

hehe mane ade stok dah benti tepi jalan minum cendol.. skang bai2 jek jual cendol.. tak selera la nak beli.. hehe...

Superstar said...

ada.. sis nurul pregnant year.. alhamdullilah.. rezeki... =)