19 June 2009

Tahniah Abang..!!!!

semalam balik keje,hubby memberikan khabar gembira..
my hubby terpilih untuk dapat anugerah pekerja cemerlang thn 2009..
tahniah ye abang..!!im so proud of you..!!
suka bebeno la hati ni kan...bila hubby sendiri dapat anugerah..
lebih-lebih lagi anugerah pekerja cemerlang..
lagi pulak dia tu keje gomen,lagi la ramai saingannya...
keje dlm gomen ni plak baru la dalam 4 tahun lebey..dah dapat anugerah cemerlang..
Alhamdulillah..memang rezeki namanya..rezeki anak dalam perut ni juga..

adalah jugak RM nya yang hubby dapat...hah..!!itu lagi aku sokaa...!!!
sbb,dapatlah aku sikit portion nya...wakakak...!!
ye la..rezeki dia rezeki ai jugak la kan..
"betul tak sayang..??"...* kelip kelip mata pandang abang..*

semoga dgn pemberian anugerah tersebut,
ianya akan jd motivasi bekerja buat abang untuk hari-hari seterusnya..
tahniah once again sayang...!!!
mmuuuaacchhh....

6 comments:

neezareef said...

congratz la...
rasa bangga bila penat lelah kita diiktiraf

atty's said...

congrats nurulz..alhamdullillah rejeki anak2..tuh

Yan said...

dulu sebelum kawin hubby akak pun penah beberapa kali dapat penghargaan as best worker & dapat duit jugakla..
tp start bercinta smpai dah kawin beranak pinak ni.. dah takde dah.. hahahaha
nampak na kehadiranku menjejaskan prestasi kejenyer..

neezareef said...

jgn lupa vote for afiq
dekat sini
http://adihasy.blogspot.com/
code : A0018

tq

ct rahani said...

tahniah gak utk abg nurul.. betul la tuh.. rezeki sitecik lam perut tuh.. hehehe..

Ena Qaisya said...

bestnye lahai dah lulus PTK...
anyway tahniah wat hubby nurulz k