16 June 2009

Bowrington Market

Gud murning pipol...!!

hari ni aku nak post sikit gambo masa gi market pagi ahad kelmarin..
memang dah jadi rutin mingguan la kan..
cari barang2 basah,barang2 kering bagai...
pergi pun setiap hari cuti la,ada Pak Supir tolong bawakkan..
sape lagi kan kalo bukan hubby ku itew..huhu..ampun ye pakkk...!!!

so jgn ditanya la ada ke tak 'menate haram' tu kan..
mmg sah2 bersepah kat sini la...sume market ada..
masa baru2 aku kat sini pun,punya la payah nak biasa ngan market kat sini..
lama2 aku wat tak pedulik je..lantak pi la sana...
tapi harus memilih gak masa nak beli tu kan..
kekdahnya kalo sebelah2 kedai tu ada jual 'menate haram' tu,mmg aku tak masuk..
beli pun tidak..!!geli mual u...!!

okela,tutup je la cerita tu...
mana tau ada lak yg rasa nak termuntah kan..
parah lagi yang tgh baca entry ni sesambil ngunyap tu...
mwahaha...ampun ye korang...!!

market yg mudah nak cari barang2 halal kat sini..daging,ayam,nugget dll...

sekitar bowrington market..bersih ke pd korang..??

ni la kedai yg selalu kitorang borong ayam fozen bagai tu..rege pun bole tahan la..


dan lagi satu..korang sila jangan terkezzut oke kalo aku tunjuk gambo yg satu nih...
aku jd musykil seketika,makan jugak diorang kat sini bendalah ni ye...aiyarrkkkk...!!!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
kepala boya koranggggggg........!!!wachaaa...
ni sah2 bukan boya darat oke..
aku tak tahan dah tgk lelama..ngeri siot..!!

okela...sekian diberitakan...hikhik...

7 comments:

neezareef said...

iskkk...klu akak sure kensel x jd nk bli kt situ..iskk..ngeri sehhh..siap ngn gg lg

que_zul said...

tetiba naik bulu kaki bila baca tgk tang kepala bauya tu..
org2 sana makan mcm2 eik..heeeeeeeeeeehhh..ntah apa2 jerk la...

sweetfiza said...

dasyat tul ...semua binatang jadi santapan....uwekkss...

atty's said...

nak masak pe kepala crocodile tu..ekeke ..kena buat rendang..tuh

Cida Zamani said...

arkkkkk serammmmm gigi dia tak tahan ooooo

ღ lie _nurulz ღ said...

kak neeza - mmg ngeri betul kak..tp masa tu tergelak gak tgk...heee

qiqi - tu la kak,sumenya telan derang nih..

kak feeza - hehee...tak dak beza dah kat derang..

kak atty - rendang ye..sup pon sodapp kot...

kak cida - hehee...mmg xmenahan tgk...

mummymaria said...

agak2 derang masak kari kepala buaya kot..hahahaha...ngeri2....