15 July 2009

Dah selamat pindah....

assalamualaikum....
morning uols...apa khabar sume...??

fuh..!!!lama jugak aku tinggalkan blog ni tanpa sebarang update...
alhamdulillah,kami sekeluarga dah selamat pindah ke rumah baru..
tu pasal la diam membisu 2/3 minggu ni..
blog korang pun tak sempat nak jengah..
sorry sangat2 ye..tp skang sume dah kembali seperti sedia kala...
dah kemas dah susun sume barang2...

oh memang penat giler pindah2 rumah ni...
walaupun aku tak angkat barang2 tu,tp letih jugak woo...
tercegat tgk org pack barang..penat jugak tu..huhu..
nasib la ada cmpany yg bungkus2 barang ni...
kitorang sekadar pack barang2 yg ringan je...
pastu ulang alik hantar rumah baru...
rumah baru pun dekat aje..
sblm ni duduk blok 4,skang pindah blok 3...
sebelahan aje...tp rumah skang tinggi giler beb...
kami duduk tingkat 28..punyala gayat..huhu..

apapun,syukur semuanya berjalan baik...
takde apa2 masalah...
ok tu je yg boleh cerita dulu...
gambar rumah baru nnt2 aku upload ye...

eh jap2..kot ada sesapa nak dtg rumah baru saye,dipelawa sgt2 ye..
ni alamatnya...
28c,blok 3,Robinson Road,Mid Level...

ok,sambung update lg nnt..daa..daaa.....!!!

5 comments:

sweetfiza said...

ingatkan lama menyepi dah bersalin puan nurul ni ...
rupanya lum lg yer ...
hehehe....

ღ lie _nurulz ღ said...

lom bersalin laie la kak fiza..
tp dah sarat sgt ni ha..huhu

neezareef said...

ohh..ptt la menyepi lama..bz arrange umah baru la tuh..

ha nnti nurul tunggu ek masak sedap2 k.niza smpai

:D

que_zul said...

ingatkan nurul dh bersalin...rupernyer pindah umah....selamat masuk umah baru...memang penat pindah umah ni...

ct rahani said...

ooo diam menyepi sbb pindah umah baru yer.. ingt nurul dh selamat bersalin dah.. hehehe..