17 July 2009

it's check up day...

today is my visit to see my bakal Pak Bidan aka Doc..
haihh..mmg rutin selang dua minggu la jumpa doc ni..
emm..doc yg bakal sambut kelahiran si Ahmad ni lelaki taw..
Pak Bidan yg sama masa deliver si Nafeesa dulu..

masuk hari ni dah 2 minggu mama tak intai si kecik Ahmad ni...
mama rindunye la nak tengok awak taw Cik Mat..
xpe2,petang ni mama ngan ayah boleh intai awak lagi..heee

wohoo..bagai tak percaya,this week im about 35 weeks ++ pregnant..
wah wah..tersangat lah hampir waktu itu..
dah mula rasa risau...gelisah...hurmm...
harap2 si kecik dalam peyut ni keluar awal..
dah tak larat mama nak bawa perut yg memboyot ni dah..
nak tido malam pun,posisi serba tak kena...
berdengus2 macam orang berat 200 kilo dah...huhu..
nasib hubby ada sebelah..boleh merengek kat dia je la...awww....;p

so sat lagi ni nak gi la check-up nye...
pas Jumaat hubby balik..kul 2.30 terus gerak..app. kul 3pm..
ermmm,nnt kalo rajin ai update la yer pas balik tu...;)
got to go...masa makaNNNN sikalang..papai...!!

4 comments:

neezareef said...

semoga slamat
amboi dia pggl baby dia cik mat..keh kehkeh..

ღ lie _nurulz ღ said...

kak neeza ~ heheh,bb boy kann..:D

Suki Cida said...

happy for you sis... heheheh akak sekarang perut dah naik 'buncit' sikit mmg tak selesa serba tak kena... apa lagi nurul yang besarkan??? heheheh abang zamani kena sabarlah sbb sekarang pun dah banyak dengar binik dia merungut... ehehehehe

ღ lie _nurulz ღ said...

kak cida ~ itu la kak,nak bawa perut ni kehulu hilir..mmg mengah.

walau sesak2 napas pun,rela..
sbb bila dah bersalin nnt,xde dah org teman kita dlm peyut ni..

perut dah muncit sket mesti shumel2je tu..nnt amik gambo buat simpanan sendiri..hehe