16 July 2009

Stok budu sudah habis...huhu..

ohhh...!!stok budu saye kat sini dah habis...hmmmm
tekak ni tetiba lak nak makan budu colek ulam..
tetiba kecur air liur ingat budu tu wei..
sape leh kasik kat sayer ni bang sebotol dua..huhu...

aritu ada member kasi sebotol..budu cap limau...
kejap je licin kena aku ngan hubby layan...
takde lauk gulai bagai pun xhape pada kami..
asal ada ikan goreng,budu perah asam limau..uhhh....setappp!!!!
ini jr dlm peyut ni mmg ore klate la nih...
mama sokmo teringin nak budu je ha ngandungkan si Ahmad ni..

wallawei,kalo le dpt budu cap ketereh skang ni...
fuhhh!!!!!layannn....
budu peberet aku tu..cap ketereh...!!
ye..sila ambil tahu ye kalian semua...heheh...
ni ghupe botol budu ketereh my pebereto tu...;p
(1oq incik google..)

motif apakah...???


ermm...blogwalking plak pasni...chioWWW.....

6 comments:

atty's said...

selera makan kalo ade budu cicah ulam ye ..eheheheh

sweetfiza said...

en ahmad kelate la ni yer...
: )

neezareef said...

amboi makyong nk mkn ulam cicah budu deh

Ena Qaisya said...

eeeee nurulz ske budu ek...
adehhhhhh sesak napas jap ihiks

ct rahani said...

sama gak ngan akak.. budu nih la peberet akak..

alahai ciannya nurul ngidam nk mkn budu.. kt HK x der jual ek..

PUTERA RIMBA said...

sebelum beli, pastikan yg original!