07 October 2008

Raya di Perantauan


01/10 yg lalu HK sambut raya sekali ngan msia..

Ingatkan lewat sehari coz biasa gitu.

Tahun ni tahun ke3 kami anak beranak raya kat sini.

Tak balik pun,plan nak balik raya tahun depan..

mak oii..bape bulan nak tunggu ni..


Baju raya baru pun tarak..

pakai yg mana ada je.

Sitisya ngan nafeesa la dpt 2psg sorang.Jadik la..


So,pagi raya macam biasa la..

Cumanya xterhidang la lontong,lemang ape sume

yg seangkatan dengan raya..atas meja mkn kami nih..huhu..cedey weii..


tapi aku ni boleh dikategorikan rajin gak la..

buat kuih raya dekat 5balang..'balang' tu bekas erk..hehe..


Habeh smbhyang raya..bermaaf2an la kami laki bini..chewwahh!!

"ayg minta maaf segala salah silap ayg pd abg,halalkan makan minum ayg.."

kurang lebih gitu la aku cakap..huhu..korang jgn gelak..!!


2 comments:

sweethOneY said...

weh
ko ke tu??????????
lain gilos muka
dah tak kenai aku taw
klo jmp kat tgh jalan pun, lum tentu aku kenal

:D

best x weh raya kat HK :D

lie_nurulz said...

aku le ni,yg makin tembun..hikss
pasni kalo xcam gak muke aku yg tembun nih..mmg saje la ko..heheh..

best tu xla.Tp,bolehla..lagi syiokk kalo kat kg aku..leh pasang panjut..main mercun..haha