08 October 2008

Candle

Semalam pergi IKEA.Janji ngan abang jumpa kat wanchai.
Pergi bw sitisya sekali..
adoyai..paham2 la kalo bw anak kecik..
Kena lak semalam hk cuti..
Org lak bukan main ramai..

Sbb utama nak pergi IKEA nih,nak cari selimut tebal..
Dah masuk winter dah ni..
Sejuk bukan main nnt kalo pakai selimut biasa.
Alih2,pgg yg tu pgg yg ni..xbeli jugak..hmm..

Dah xde apa nak beli..
tgk lak candle..suka lak tgk bekas dia tuh..
abang pun kata ambik je la..
aku pun,oke je la..
sbb dok berkira2 nak beli gak sebelum nih..

Kalo ikut aku,suka rendah tinggi rendah..bekas lilin tu la..
Abang lak suka tinggi,sdrhana tinggi n rendah..
leh imagine x..??!hehe..
Nnt aku upload le gambo bendalah tu..

3 comments:

Ena said...

UIH...DOK HONG KONG KE?
PERGHHHHH LEH CAKAP HONG KONG LA NI EK IHIKS

atty's said...

copek le nurulz ltk gambo nya takleh nak imagine nie

lie_nurulz said...

sabo kty..ihikss.lom upload dlm pc lg ni,ngah proses ni..hehe