10 October 2008

DSLR-olympus e-520

1stly..saye nak ucapkan tima kasih daun keladi pd
sayang saya..cik lie tu..:)
tenkiuq sayang coz angkat olympus ni utk kegunaan kita bersama..hikhik
ni kira camera raya la..aii mmg dah lama nak pakai DSLR nih u..huhu
tp seblom tuh nak kasik tau ye yg sayer ni xberapa pandai lagik dlm bidang peng'foto'an bagai nih..
baru nak berjinak2 orang kata..
okela pakai yg ni...utk beginner mcm sayer nih..huhu
apapun,utk sayang saya terima kasih sekali lagi kerna beli 'rete' kita berdua nih..
berdua la u..bkn utk aii sorang yerk.

6 comments:

atty's said...

wah besh nya nurulz..dpt kamera..tu..
lps ni gambo harus le sharp dan lawas..

Redbloodsnow said...

wahhhh wahhhhhh jeles²
my dream camera tuhhhhhh
arggghhhhhh.....!!!!


pssttt..bposing seakan ler nurulz nnti yek..ekekekekeke

:D

lie_nurulz said...

dah semestinya tu..wakakakk

ct lavender said...

wah gumbiranya nurulz dapat ape yg diidamkan.. pas ni bleh bergambo sakan ler n letak kt blog.. bleh la kengkawan tumpang cuci mata.. hehehe...

sweethOneY said...

beshnyaaaa
ni aku nak kawen awal gak ni..wakakaka :P

ade kaitan ke ek :P

lie_nurulz said...

mmg ada..
ko kawen nnt..ko minta je kat laki ko..
xyah beli sendiri..ahakss..