09 October 2008

HALLOWEEN DAY IN HONGKONG



korang sume berani kan..kan..kann!!kalo agak2 seremm nak tengok,sila tgk dgn sebelah mata ye..hikssmenyingkap peristiwa october 2006....chewwahh!!
time tu secara kebetulan jenjalan kat lan kwai fong..
g anak beranak..si adik xde lagi time tuh..
sekali ada sambutan halloween lak kat situ.
xsangka lak derang sume ni buat acara kat situ..
ttiba leh pulak kami nih termasuk dlm baris puak2 tuh..
seremm gak mase dok ikut tuh wei..
kami pun putuskan utk ikut n kuar jln depan tu la..
nak patah balik org ramai lak kat blkg..
behtu tgk org dok snap gambo sane sini ngan hantu2 tiruan tu..uishh
kitorang pun xlepas peluang la kan..kebetulan camera dlm beg..apa lagi..
hujung oct nih ade le tu derang wat lagi..aku agak je nih..huhu
dah mcm2 dok jual..topeng hantu bagai la..
tp xpe,kita layan je gambo hantu tiruan halloween 2006 yg dh lama brlalu nih yek..
tisya pun kecik lagi time nih..ala...saja cuci2 mata kann..

5 comments:

Suki Cida said...

mak!!!! am i to late to comment this entry?! tapi kalau gitu hantu betul pun dah tak dpt nak bezakan, kan?!!!

lie_nurulz said...

tu la..ntah2 hantu betul pun takut nak dekat kak.hehe

ct lavender said...

nurul, klu akak join tu mau malam x bleh nk lelap.. duk terbayang2 jer.. biasa la klu org penakut nie.. ekekeke...

Redbloodsnow said...

rbmakkk ahhh...klo zie jadik bby tuh. mawnyer aku meraung² nanges nengok dak laki ala² antu tuh..hahahaha

tuh klo terserempak ngan die tgh² mlm bute...mawnyer terkencing den..hahaha

:P

sweethOneY said...

hihi
tisya tak takot ke antu tu dok ngusik dia?