06 May 2009

My new handbag!

Citer lama dah ni..
patutnya entry ni dibuat masa befday aku yg lepas..
tapi dah main tangguh2..
sampai la ni baru nak wat ha..
apapun,aku tersangat la suka hati..
yg aritu aku cakap happy rasa nak lompat2 tu kan..
sebabnya aku dah dapat handbag yg
menjadi 'pojaan hatiku' (ahmad nisfu style..)hiks..

TQ hunny bunny..
nah..muachh satu bakul utk awak sayang..
coz hadiahkan sayer handbag Coach masa befday aritu..suke sangat2 taw..heee...
tak sangka dpt jugak aku sangkut beg ni atas bahuku..huhu

to my dear hubby ( i know u'll read this)" thank you so much sayang!
I know it cost u a lot and i certainly love this bag...
I love you so much! DULU KINI & SELAMANYA " mmmuuuaahhh!!

meh tgk apa di dlm..

emm..my new handbag!..;)


tgk dalam sket..emm..just nice! i likee..

heee...lom bayo lg..sempat posing jap dlm butik..;p

5 comments:

neezareef said...

syok nya nurul..dpt hbag coach lg..lawo lak tu..

ct rahani said...

beshnya dpt henbag mahal.. cantik lak tuh.. jeles ai tau.. ekekeke..

atty's said...

wah besh nurulz..dpt diah beg tu..lawa banget..

Fauzieah said...

Nice bag..love it..kalo ngan i beso ler..ngan nurul just nice jek..sedap isi brg tuh..byk bleh masuk kan..huhu..

lie_nurulz said...

KAK NEEZA ~ hehe..meme syok banget kak..(sambil senyum ke telinga..);p

KAK VENDER ~ ala kak,gesel2 kat cik abe dpt le tu..ekekek..

KTY ~ lawa ye kty..thanks..:)

KAK CHOME ~ tu la..org yg pakai pun beso,so,harusnya beg pun kena beso..kui3..