05 May 2009

I Hate Swine Flu!!

ye!mmg aku rasa semacam bila dgr virus ni..
merimas kepala otak..bikin hati jadi risau je..
xsangka kat hk ni dah sampai virus tu..
dah ramai org yg dikuarantin..

aku pun takut nak p market dah..
nak lalu depan kedai yg gantung bendalah tu pun aku dah benci...
korang tau la market kat sini camne..
nak xnak kena lalu depan tu jugak..
sangat2 meluat aku rasa..
biorlah aku makan telo masin hari2..aku sanggup!!

dan skang aku sekeluarga amik langkah berjaga2..
xkeluar rumah..anak2 pun tak g memana..
kita xtaw apa akan jadi kan..
hubby p keje aku suruh pakai mask tu..
hati sangat risau korang..
apa nak jadi dunia sekarang..
dah macam2 penyakit yg datang..

Ya tuhan,
hindarkan kami semua dr penyakit ini..Amin.

pic ni aku sempat snap masa lalu depan metropark hotel..
dimana mexican yg +ve ada flu tu menginap..
org2 kat dlm hotel tu sume xleh keluar..
boleh nampak polis ngan wartawan penuh kat depan tu..
aiseyy!!!mcm reporter lak ai nih..kui3..;p
sorry ye!gambo blur sket..

5 comments:

Ena said...

Nurulz, jaga diri dan family baik2 ok.. kak ena sentiasa mendoakan kesejahteraan dan keselamatan seisi keluarga nurulz....

atty's said...

salam nurulz..tu ler risaukan..
nurulz..takecare tau..
kty doakan nurulz & family semua selamat..amin

SyahNur said...

salam nurulz..
sy nurul jugak.. hehe..
risau kan virus ni?? da la dok kt HK plak tu, lg la terdeah dgn virus ni.. kami yg kt m'sia ni pun dok risau je..
semoga nurulz n family sihat2 hendaknya, lg la dgn keadaan nurulz yg sdg memboyot itu..

neezareef said...

elok nurul
amek langkah jaga2 gitu..

ct rahani said...

alahai takutnya nurul.. arap2 family nurul dijauhkan dr penyakit2 tuh sumer.. tc k..