20 November 2008

aku dah laloq

Semalam p klinik..aku ni tgh demam okay..sila beri perhatian!!waaa..ampunn...:p
sakit tekak wei..pedih sangat plus ngan selsemanya...sob..seb..sob..seb nya..
haduii..xtahan mokcik..

pagi ni dah telan ubat...sekali ngan syrup nya lagi..
pale mokcik dah tingtong wei..
rasa nak cari tempat beradu je nih...
abang..awk xnak balik ke tgk yayang awk nih...erk...(sila buat xtaw ye..):p
sbb pokcik tu knkadang bukak ini blog juga maa....kui3

huih..3biji ni aku telan sekali..rasa sangkut kat anak tekak dah..

aaa..dua beradik nih dah cukup buat aku laloq..dan dan tu aku rasa ngantuknye..



okla korang..sayer nak titun dulu ye..nak kasik ini ubat betul2 jalan maa...nak mimpi yg indah2..
pd mereka2 yg keje,jgn jeles ye..
nak titun meh ikut sayer sekali...:p

6 comments:

neezareef said...

ciannye ha...perit je rasa...tau je sbb penah kena gak...

skali 3 telan..wahh..terror mu

Suki Cida said...

uh... akak suke gi klink sbb MC jo... makan ubat ni payah ok... mak akak pegang rotan ooo kalau nak suruh akak makan ubat... mak akak tu kijam jugak kadang2

atty's said...

makan ubat tau nurulz

ct lavender said...

nurul.. jeles akak taw.. nak titun gak ler.. huhuhu..

Wanita Anggun said...

lahai..ciannya nurul...

sory ye,dh lama akak tk jenguk nurul kt sini...

skali jenguk nurul tgk sakit hah...

rajin2 mkn ubat key...jgn sakit buatan cik abg sudah..ekekekeke...

Wanita Anggun said...

typing error plak...

bkn nurul 'TGK' sakit...nurul 'TGH' sakit yg benonya...