24 November 2008

Malas!

Salam senin korang semua..huhu..
hurmm...arini still xbape sihat lagi la..
Pelik la,asal malam je badan aku panas sesangat..
pg td hubby pun cakap semalam bdnku terlalu panas..
bila bangun pagi nih,lenguh2 badan..
kira aku demam kali ni macam melarat2 lak..
paling terasa bila malam la..
sakit tekak xhilang2...
nak telan ayaq liuq pun sakit korang
rasa macam malas nak buat apa2...

sebenarnya byk gak ku nak update..
ye la,walau xberapa sihat..hari minggu tetap keluar bawa anak2..
tapi nnt2 la..bila badan ni rasa kuat sikit ye..
saja nak gtau sahabatku semua disini..xpe kann...:)

okela..kita jumpa lagi nanti ye..
rindu kat korang semua..
nnt2 ku jalan kat blog korang ye..
sayangg korang...

4 comments:

ct lavender said...

ermm.. x sihat lg ke nurul.. cian dia..

k lar.. get well soon k.. tc..

Wanita Anggun said...

ciannya nurulz, lom sihat lg ekk..

-kak kemb-

neezareef said...

nurulz..jgn mls2..mu dah kena tag tu..sila jenguk ya

atty's said...

salam nurulz..dah sehat ke lom.makan ubat ye.takecare