Showing posts with label nafeesa. Show all posts
Showing posts with label nafeesa. Show all posts

24 November 2009

Update..!!

Assalamualaikum sume..
huhu..rasanya mcm dh bape kurun tak check blog saye ni..
dh la tak check..tak update plak tu..!!
harap sahabatku sekelian yg ada sihat & ceria2 selalu...
nurul & family di sini alhamdulillah..sihat walafiat...

mm..sepanjang tak update ni byk sangat cerita & perkara2 yg dilalui...
dr sehari ke sehari mmg rasa nak update...
tp hajat sentiasa tak kesampaian..
since dh tak pakai helper ni masa sntiasa tak cukup utk diri sendiri..huhu..
sadis jek dengar erk..!!hihii
apapun,dlm tak update tu nurul masuk2 gak blog korang..
dok baca2 citer..tp tak dan pun nak komen apa..sorry eh korang..

kejap je masa berlalu..diam tak diam baby Rayyan dh masuk 3bulan dh..
kat sini ada yg panggil bb Ray...
hahha..glemer le kunun..skang ni dia dh pandai gelak2..
suke kalo org dok sembang ngan dia..kak Tisya nya ada kat kampung..
esok baru dtg ngan opahnya..
tinggal ngan kak Feesa ni ha...aduhh...ya ampunnn....!!
terlebih nak melayan adiknya plak..
skang mak nya dh jadi mak tarzan..
pepagi dh dok jerit melolong tak mo feesa kaco adik nya..
suara pun dah xleh nak adjust tinggi rendah dh wei...hihiii

okla,nak pi rendam ayam dulu...time utk masak tghari dh ni..
lenkali sambung..wah2..manyak sibok cikalang..!!!huhu
sblm tu,ni nak up sket gambo terbaru Rayyan(dan maknyer..!!)heee




winter dh masuk..rayyan harus berbungkus cenggini..

kakak sorang lagik lom sampai lg..bertiga je la..huhu

14 September 2009

SELAMAT HARI LAHIR NUR AUNI NAFEESA!

Semalam 13 September,genap la dua tahun usia anak Nurul yg ke dua..
kejap je masa berlalu!anakku dah pun masuk 2 thn..ada adik baru lagi..hihii
produktif betul mama ngan ayah kamu nih kan..t__t
manjee gitu anak mama ni!!
kakak & Nafeesa..
siang tu bawa Feesa jalan2,belikan serba sikit barang utk dia..
merah padam muka kwn tu berjalan tgh bahang panas.
kitorang tak sambut apa pun..nak party2 jauh lagi la..sbb ingat nak sambut kat rumah atuk & opah bila balik kampung nnt.

then malamnya pula dpt call dr aunty Rose nya suruh dtg rmh..
mak tak kira!dlm hujan lebat pun mak dtg jugak !(malam tu hujan lebat ok!!)
kebetulan hari lahir Nafeesa sama sehari dgn anak kawan kat sini..diorang pun ada sekali kat rumah aunty Rose nya..siap bawa kek ada gift utk Nafeesa lagik..
leh tak ingat pulak hari jadi Mira sama ngan Feesa..walhal tahun lepas sambut sekali jugak!!
berlenggang le jawapnya kami anak beranak dtg umah tu..hihii
apapun tima kasih bebanyak kat tuan rumah ye!sure kak Rose anak beranak baca punya ni kan??huhuhu..
mommy wif birhday girl!!
anyway,kesempatan ni aunty nurul juga nak wish a very2 happy birthday utk Mira yg cute!
birthday yg ke 5 kalau tak silap aunty..

untuk anak mama Nur Auni Nafeesa,mama ucapkan selamat hari lahir sayang!
semoga membesar menjadi anak yg mendengar kata..dan cemerlang dlm kehidupan kelak..
balik Msia nanti baru kita party2 eh!ahahaha...mak plak yg lebey!

26 October 2008

tepek pic smlm nih..
habes mkn kat masjid mcm biasa bw anak2 g taman..

25 October 2008

Baby's Clinic

anak omputeh sorang nih bkn main melalak kena inject

Semalam xleh nak update..
pg tu bw nafeesa g check-up..
sesambil tu dok snap pic kat baby clinic tu.
benda xde hape pon...saje je dok amik gambo.huhu..

14 October 2008

Our Lovely Girls

tisya berlari2 kat disneyland

sweet sisters

nafeesa & batrisyia


Saje masukkan gambo anak daraku yg 2 nih..
xde menda citer aku nak blogkan ari ni le..huhu

07 October 2008

Anak buchuk mama..mmuuacchh..!!


dua puteriku dipagi raya..batrisyia n nafeesa