10 January 2013

Dapat 1 tanda lg..horayy

Assalamualaikum.. Holla peeps!

erm malam td gigih sy buat homemade garlic bread utk bekal anak- anak sy sekolah arini. Apetah yg sy berangan sampai tetiba 'sreeekk' tangan saye kene besi oven.. Huwaaa!! Sakittt bangett.

bukan nya cengeng tauk.. Sy dah biasa kene kuali panas, ayor hangat dan belake belake tu tau.. Tu sume sgt dah biasa pada sy. tp kisah menyayat hati sy hok malam tadi kan,( ceh menyayat hati la sgt)  lecur perih tu kena di tangan sama yg sy dok menahan sakit berhari2 di sebabkan bisul tu! Huhu.. Dahla sengal denyut2 tak hilang lagi..ditambah lak dengan lecur kene besi panas oven plak.. Uuuu... Hazabbbbb... :'(

Hmm sabar je la kan.. Dh jadi org dapo memang begini la.. xpela asalkan tanggungjawap beta terlaksana.. Ikutkn hati nak letak je tgn kanan ni dok diam tiap hari sampai sihat.. Dibuat kalu, xmakan la anak laki kat umah ni.. Huhu

Ok la, nak kemas2 dapo dulu..pg td buat sandwich telo gak utk bekfest anak2. Huru hara barang2 kat dapo tu lg.. Tata olz..^^

1 comment:

~Z.U.R.A~ said...

salam nurul.. kak zura ni.. dari mesra dulu... ingat dak... heheh