10 June 2009

ikan la pulak...

semalam pergi Sai Ying Pun Market,ikan tak berapa nak ada la..
yg dapat ikan tongkol seketul..besar sedang elok je la..
tu je la ikan yg aku dapat beli..
payah na la nak cari ikan yg sedap dimasak...
macam bukan musim ikan je skang ni..
chettt...ikan pun ada musim yek...;p
ikan tu banyak benonya kat sini,tapi pelik2 lak aku tengok..
tak berani nak beli...ikan kat sini huduh2 tau..
ikan pari pun tak de..aku ni ngidam nak makan asam pedas ikan pari benonya..
haihh...bila la kau nak ada ni pari...!!

tapi semalam ada ketam..murah2 lor...beli la sikit..
bukan apa selalunya ketam tu bukan main mahal lagik..
hubby suka tu kalo masak ketam lado api...
mungkin masak ketam kot malam ni..

hurmm..okela...
nak gi tengok anak dara dua org tu watpe..
sonyap je nih...
jumpa lagi...daa.daaa...!!!

Sai Ying Pun Market

5 comments:

atty's said...

hi nurulz..masak lebih2 skit tau ketam tuh..

neezareef said...

mlm kang ai smpai HK ya..hihi

Ena said...

lor siannye dia ngidam ikan pari....
meh kak ena pos meh ihiks

Fauzieah said...

haii..siannyer nurul..ngidam yer..
semalam baru pekena asam pedas pari..pergghhhh..ihikkss..jgn meleleh air liur dah la yer..huhu..

Yan said...

nurul.. pasar derang busuk tak?? eheh... bukan ape akak ni mmg geli skit nak p pasar.. sbb hanyir.. nak pijak lantai pun geli.. terukkan?