15 April 2009

tag fr kak vender

hye korang!
murningg..!
dh bekfest ke..?!sayer baru je lepas ni..
mkn roti bakar sapu coklat..minum susu anmum..;)
burPP..!!alhmdulillah..kenyang sudah.

okela..hari ni nak bayar hutang tag dr kak vender..
sbnrnya byk hutang tag yg xdibayar sblm2 ni..
tp yg dr akak comey sorang ni nampak senang je..
so buat cepat2 la sebelum jadi pekasam..:p

jom layan tag ni dulu :-


Nama Timangan anda:
nurul - boleh kata kebanyakan kengkawan panggil aku ngan nama ni..
manja - wahh!!jgn xtaw ye..sume sedara mare,adik beradik,mak ayah panggil aku ngan name nih..(anak fomfuan sorang le katekann..);p
nurulz - nama yg diguna dlm salah satu forum..kui3..(cilok dr kak vender je nih..)
mama - anak2 aku panggil le...(timangan jugak kann nih..);D


Anda seorang yang:
~ seorang yg simple..
~ banyak cakap kalo dh kenal orang..
~ ada angin jugak..bkn kepala angin ye..!!dah le..gtau sket2 sudahh..buat syarat.

Insan teristimewa??Describekan dia terlalu Istimewa di mata anda:
oh!!siapa lagi kalo bukan suami dan anak2 ku itu..kerna,kehadiran mereka dh melengkapkan kehidupan aku sebagai seorang wanita..

Lagu kesukaan anda:
~ semua lagu yang sedap didengar..dikir barat yg sedap pun ku layan jugak..huhu
(pengaruh laki aku le nih..);p

Makanan kesukaan anda:
asal benda tu halal,sume aku tibai...

Warna kesukaan anda:
~ hitam,putih..ala2 taik cicak gitu..;p

Tiga benda mesti ada dlm beg anda:
~ purse
~ lip balm
~ h/p

Kali terakhir masa anda menangis & amp; kenapa:
nangis..??ntah le..tak ingat..buat2 nangis nak anak2 pujuk ade la..yg tu semalam..:)

Tag 6 rakan anda:
tak nak tag sesape la..boley..??rasa macam sume dh dpt je..tp,mana yg belum dpt tu..kalo sudi buat la ye..

oke..sekian sajork..

1 comment:

ct rahani said...

wah dah settle dah tag.. maceh nurul sudi buat.. hehehe..

sonokkan wat2 nangis pastu suh anak pujuk.. akak pun selalu gak wt camtu kt aidil.. hehehe..