04 December 2008

baby utk kakak

si tisya dah pandai nak minta mcm2 skang nih..
asal nampak apa2 je dalam tv..suruh beli!hmm.."botak pale ayah sayang.."
baru2 ni,dok cakap sendiri kat ayah..
"aya,nak ebi ndi..."korang paham x?huhu..mmg xpaham kan..
anak dara aku ni dok minta baby mandi..ala2 yg siap ada bath tub bagai tu..
ayahnya pulak..mmg kalo apa2 yg anak nak..beli saja..
harap jgn sampai ke beso la biasakan gitu kan..not gud..

memandangkan dah lama gak kitorang xsopink mainan sikecik nih..
so ayah pun ajak mama keluar p carik mainan yg kakak nak tu kat toys r us..
haha.."terbang melayang duit bapak kau nak oii...":p
meh tgk mama derang pulun cari mainan anaknya..kui3

adakah aku nampak tembun dlm ini gamba..:p

yeah!!harus diteliti sume..


isk!ada lagi jual asing2..mmg sah ranap ayahnya ..huhu

ini utk adik nafeesa..shumel x..?!

5 comments:

Wanita Anggun said...

nurulz, tk nmpak tembun pon akak tgk...sedang molek je hah...

-k.kemb-

lie_nurulz said...

heheh..sedang molek ye kak..

xpe..diet harus diteruskan jugak.:)

ct lavender said...

nurul.. cam menten je badan nurul.. x der la tembun sgt.. hehehe..

lie_nurulz said...

wah..sorang lagi kata menten..ye ek kak vender..ekekek..tenkiuq..:p

MahaSayang said...

wah..banyaknye pilihan...
kalau kyra nampak ni..harus dia lembek lutut..taknak gerak lgsg