06 November 2008

mybloved tisya.


hurmm...anakku si tisya skang ni sokmo nak pakai diaper je..
sblm ni okay je..jarang sgt pakai,kencing leh gtau..
xtau penyakit apa lak dtg kblkgan nih,kncing pun xreti nak gtau..
alih2 dah basah suar,carpet sume..pastu leh senyum gedik2 lak.hmm..
adeh..tahula kalo dah bachin ngan bau kenshing bbudak nih..
segan lak nnt org dtg umah bau sana sini..
aku sndiri pun xtahan kalo dh bachin suma.
"kakak..kakak..napa camni sayang.."
cepat tukar peel ye..jgn kncing ikut dan..cian mama taw.
ayah dah nak tukar carpet baru je dah..tp nnt kalo kakak sokmo camni..lbh krg sama je..
kakak dah cerdik...adik lak nnt ganti tempat kakak..bila nak besar anak2 mama nih..=)

10 comments:

atty's said...

alor comey..nurulz kena tag ngn kty

chempaka said...

comel! comel! comel!!
Geram! Geram! Geram!!

Suki Cida said...

tisya kasi mama buat kerja sikit... hheh

Ena said...

alaaahaaaaii
tiutnye dia....
kim salam kat dia ek nurulz hehehe

neezareef said...

alahai..cian nurul...tisha pkai diapers x cute la montot..baik jgn pkai..ni antie marah tisha ni..hihihi

atty's said...

nurulz..nanti masa nurul buat entry tu..

nurul tulis nama kty..lps tu highlight, lepas klik gambo bumi ijau berantai yg ade kat ats sebleh Twarnawarni..ltk link..lepas tu okeh.
cuba torai

ct lavender said...

alalala tisya.. cian mama tisya.. jgn wat pangai gitu tau nti auntie geget2 idung tu karang.. hehehe..

Suri said...

alalalala chomelnyerrrrrr cubit sikit boleh tak??

MahaSayang said...

alahai...cutenye dia..pandai melaram ye..posing mcm org besar2 je dia

sweethOneY said...

olor2..comelnye entry ni
tp kang anak2 ko tu dh besau, ko lak nk dorang kecik balik :D