23 October 2008

Awek Tudung



haha..ye ye aje titlenya..
Semalam dak tisya dok main2 tudung mamanya..
dok sarung2 kat palenya xkena aje..
suh plak kita pakaikan..
bestu..kena ngan mama dia..
tolong pakaikan..suh dia tunggu nak amik gambo skali..kui3
geli hati ayahnya tgk si kakak pakai tudung..xpakai baju..

9 comments:

ct lavender said...

alalala.. tomeynya tisya pakai tudung tue.. manis betul.. berkenan lak auntie nk wat menantu nie.. sib baik la aidil tu kecik lg... hehehe...

Suki Cida said...

swett giler... comeinya... semoga dah besar jadi anak yang soleha... very the cute gitu...

ct lavender nak buat menantu kena simpan duit banyak2 ni... hantaran dia tinggi oooo

lie_nurulz said...

hah..tu dia kak cida..
wakil dr mama tisya..hikhik

Qasehsufi said...

ala tomeynyer..anak sapa la ni..satu permulaan yang baik..baguihnyer..memang calon ibu mithali & anak solehah..

*mami nak tanya skit la noh....kawin umuq brapa cekk..?...anak2 cekk umuq brapa la ni..?

Qasehsufi said...

untung kawen awal2..dapat anak cepat.dah besar nanti nampak sebaya jer.nurul da lama duk hk?
buat lah sembang2 corner..leh beborak.

Ena said...

tiutnye diaaaaaaaaaaaaaaa
ase nak cobit2 pp embam tu ekekek

sweethOneY said...

hehehe
x kai baju, tp kai tudum :P

comel je anak ko ni

atty's said...

alahai..comey nya dia

Suri said...

alalala comeynyerrrrrr... rasa cam nak cubit pipi dia sampai merah2. hehehe