11 November 2008

McD Tai Po

err..1stly sayer minta mahap pd kwn2 yg mana dah tag sayer tu yerk..
lom ada masa nak jawapnya..
baru nak ngadap tenet..ada je aralnya.
tapi..sayer janji akan jawap tag awak sume kalo de masa terluang ye..:p
Yg panjang berderet tu yg xtahan..huhu
leh naik kematu montotku dok atas bangku nih..auww...:p

apapun,aku nak up' pict weekend lepas..
g derak ke Tai Po..ekceli tarak buat apa..
sekadar habehkan miyak keta je..sampai sana semata2 mkn Mcd..
tu pun bukan makan ayam ke burger ke..semata2 kentang..ngan eskrim..
beli la kek sepotong dua kat Mc cafe gak..
sangat kebuloq aku masa tuh wei.

best gak la..nak gak sayangku layan montot anak bini dia nih..
yela,ikutkan bukan dekat gak tu..
leh tembus ke tembok besar lagi..kui3
"ala..balik rumah pun sayer gak yg urut abang kan.. ":p
boring woo..seminggu xjalan jauh2..
ni kitorang pakai redah je jalan kat HK nih..
kononnya nak masuk area kg kat sini..mmg melepasi lautan la kitorang nyongkek..
layan pict je okay...!! ..:D

sesak mana sekalipun..redah aje..!!

erk...thihihi..moh makan McD

with mybuchuk..:p

2 comments:

ct lavender said...

erm.. mc d.. lama tul x makan.. klu akak suker mkn quater pounder burger.. hehehe...

Suki Cida said...

eh mcd sana halal tak? tiap kali akak masuk blog nurul ni akak rasa tengok filem hong kong ar... suke tengok!!!!!