01 November 2008

Buhsan!!

arrggghhh..!!xtahu gue nak create apa2 citew pasal gue dong..
rumah ni pun dah menyepi bbrapa hari kblkgan nih..
keje as surirumah tangga xbyk nak diceritakan le..
korang sedia maklum la kan..
jadi bini ngan mak org ni..rutin sama aje..
rasa cam nak kije..tp..err..lakiku suruh jaga anak2 kami je..kui3..
mmg la duit masyukk je..tp..sometime..boring gak kan..kann..

ufff...forget bout it..!!
arini sayer nak tepek gambo yg diambil bbrapa hr yg lalu..
tepek je la kann..penat2 asben aii dok shot u..huhu..

nmpak tangga kat blkg nih..?! haa..rumah sayer kat atas tu jah..abaikan posingku yg ala2 tuh yek.

abeku suh wat muka slumber..bkn slalu dpt amik gambo ngan jackie nih..huhu

tgk nih..jackie jd model bawang sudahh!!kui3

4 comments:

Suki Cida said...

alah siannya... meh anto tiket kapal terbang akak temankan...wakakak

MahaSayang said...

tak sangka aku...jackie chan jadi model bawang kat sana ye..kalau artis kita..nak ke mcm tu...

lie_nurulz said...

suki cida ~ eheheh..nurul book akak bayo yer..

mahasayang ~ bkn bawang kita kupas hr2 tu kak.Bawang ni nama ubat xmo kasik rambut gugur..huhu..

Suri said...

ala... lupa nak suh kem salam kat jackie.. :p